Klachtenregeling ๐
Op deze pagina vindt u informatie over de klachtenregeling. Ik hecht veel waarde aan uw tevredenheid en streef ernaar om eventuele klachten zo snel en adequaat mogelijk op te lossen. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Mocht u een klacht hebben, dan raad ik u aan om deze eerst bij mij kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via ConsuWijzer

Klachtenprocedure ๐
Ik neem klachten serieus. Wanneer u niet tevreden bent over de producten of dienstverlening, verzoek ik u om zo snel mogelijk een mail te sturen naar info@stekjesparadijs.nl of u kunt u dit aan mij melden middels onderstaand formulier. Ik zal uw klacht zo snel mogelijk behandelen en streef ernaar om binnen 5 werkdagen met een passende oplossing te komen.

Geschil aanmelden via ConsuWijzer
Als u er met mij niet uitkomt, kunt u uw geschil aanmelden bij ConsuWijzer via deze link. Dit onafhankelijke platform bemiddelt tussen consument en webshop en biedt een laagdrempelige oplossing voor geschillen. Zo kunt u met een gerust hart bij mij winkelen.
Heeft u een klacht over de producten of dienstverlening?
Neem dan contact op via onderstaand formulier. Vermeld hierin: uw naam, emailadres, en beschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk zodat ik hierin snel een passende oplossing kunnen vinden. Ik sta voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en klachten op te lossen.